mammanasa

Alla inlägg under januari 2012

Av mammanasa - 14 januari 2012 10:16

Mycket nytt som hänt sen senast.


Jag jobbar jätte mycket, tjänar bra och växer in i jobbet och stortrivs! 

Efter tre månader är jag skyddsombud & med i specialgrupp för AMRen, Karusellen och ska få (eller har påbörjat) en special utbildning i den. Fick frågan igår om att va överkolla på behandlingarna med! allt jag tycker är kul!!


Jag har tatuerat mig 4 gånger senaste månaderna, Två katter på ankeln, en ängel på vänster axel och en djävul på höger axel och nu också ett hjärta med vingar och barnens namn inne i. 


Sen har de varit jul med, de va mys hemma och sen va de nyår och då jobbade jag - inte så spännande. Men de har varit en hel del nu, så för ursäkta den dåliga uppdateringen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Den här bloggen är om Mig, Mitt Liv och Min Familj, Om Oss. Dagarna går upp och ner, och vet du vad?
-De är Okej. Det ser ut så. I Verkligheten.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards