mammanasa

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av mammanasa - 3 oktober 2011 14:23

Fan.. känner mig helt off idag, Sveriges mensvärk, ont överallt och känner mig varm, kall, trött, dåsig, inte alls fit idag.. Vill bara skita i allt o de är ju typ de ända man gjort idag - försvunnit me Ayla och Jondalar ut på stäppvandring.. Och jag och min fusk OP ska fan fortsätta att försvinna en stund.. får ute ens varm chocklad!! FAN! Dålig dag!!!

Av mammanasa - 3 oktober 2011 13:43

Kärt barn har många namn och de är nog faen sant. Sitter och funderar på vad man kallar barnen egentligen.. 


Belle:

Bum, Bumbum, Sess, Sessan, Prinsessan, Sejen, Skruttan, Pluttan, Gumman, Tusslan, Pum, Blutt


Alvin:

Nallvin, Nallvinen, Glunge,Allin, Allinen, Gubben, AL, Avin, Bubben.

Av mammanasa - 3 oktober 2011 13:27

http://www.uppsalaerotik.se/images/tjejaffaren_loggo.jpg

Igår va en toppen dag! åkte in till staden och träffade två gamla goingar, Annika - Anka och Peppe. Erotikmässan i Uppsala <3 Börjar bli tradition mellan mig o Peppe i alla fall, och i år igen dräglar vi över samma saker som förra året! haha!

Presentation


Den här bloggen är om Mig, Mitt Liv och Min Familj, Om Oss. Dagarna går upp och ner, och vet du vad?
-De är Okej. Det ser ut så. I Verkligheten.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards